موتور MC یا سانترال CENTRAL

folder_openدسته‌بندی نشده
commentبدون دیدگاه


موتورهای کرکره سانترال CENTRAL یا موتور MC ام سی پارس هوشمند برای درب هایی کرکره ای زنبوری یا لوزی و ورقی مناسب است.و همینطورکه صاحبان آن ها نمیخواهند تغییری در ساختار کرکره مغازه خود ایجاد کنند.در واقع همان مکانیزم دستی را برقی کنند.

به این صورت که این موتورها به همراه کاسه فنر ترکیب بسیار قوی و مناسبی برای کرکره های بسیار سنگین قدیمی و همچنین کرکره های تیغه آلومینیومی به وجود می آورد.

موتور MC ام سی سانترال CENTRAL
موتور MC ام سی یا موتور سانترال CENTRAL مناسب برقی کردن کرکره های قدیمی و دستی.

برقی کردن با موتور کرکره ساید

موتور MC کرکره یا موتور سانترال مناسب ترین موتور برای برقی کردن کرکره های قدیمی و دستی است.بدون اینکه نیاز به صرف هزینه برای خرید تیغه کرکره باشد.امکان برقی کردن کرکره های قدیمی با موتور های پرقدرت ساید توسط کارشناسان پارس هوشمند وجود دارد.

وزن های موتور MC


متداول ترین رنج وزنی برای موتور سانترال CENTRAL،وزن ۱۴۰ نیوتن بر متر مربع می باشد که برای کرکره های تا وزن حدود ۲۰۰ کیلو گرم مناسب هستند.
اما موتور های سانترال در وزن های ۱۴۰ کیلوگرم،۱۶۰ کیلوگرم،۱۷۰ کیلوگرم،۱۸۰ کیلوگرم،۲۰۰ کیلوگرم،۲۵۰ کیلوگرم،۲۸۰ کیلوگرم،۳۰۰ کیلو گرم،۳۵۰ کیلوگرم،۴۰۰ کیلوگرم و ۴۵۰ کیلوگرم نیز موجود می باشد.

جعبه گشایی


برخی شرکت‌های تولید کننده موتور سانترال CENTRAL کرکره به همراه موتور برد رسیور و ریموت را داخل کارتون آن قرار می دهند. اما برخی دیگر از شرکت ها رسیور و ریموت را جداگانه به فروش می رسانند که البته از هزینه کلی آن کاسته می شود.

محتویات موتور سانترال CENTRAL موتور MC ام سی

مزایا


از دیگر مزیت های موتورهای MC سادگی در باز و بسته کردن کرکره در زمان قطع برق می باشد.

در زمان قطع برق


باز و بسته کردن کرکره های با موتور سانترال در زمان قطع برق به این صورت است که با خلاص کردن موتور و با کمک کاسه فنر،کرکره به راحتی و با دست بالا و پایین میشود.

طریقه کار


سیستم انتقال قدرت و نیروی محرکه در این موتور MC کاملاً مشابه با کرکره های قدیمی باشد.
در کرکره های قدیمی که تکنسین‌های پارس هوشمند نصب و راه اندازی می کردند.سیستم بالابر،فنر های کوچک شده بر روی شفت لوله ای کرکره بانک متصل می شد قرار می گرفت.در این نوع از کرکره ها فنرها در جهت معکوس وزن کوک شده و نیروی وزن درب را خنثی می کنند.

در کرکره های قدیمی به علت خنثی شدن نیروی وزن توسط فنرها با یک فشار کم به سمت بالا حرکت می کرد. اما برای کشیدن کره به سمت پایین باید نیروی بسیار زیادی به کرکره وارد می کردیم.این نیرو به همراه نیروی وزن کرکره باعث کوک شدن مجدد فنرها می شدند. دقیقاً همون اتفاقی که برای درب های زیر سقفی سکشنال می‌افتد.


نقش موتور ام سی در کرکره های جدید نقش همان نیروی دست در کرکره های قدیمی باشد.
به این صورت که موتور در هنگام بالا آمدن کرکره،نیروی بسیار کمی را وارد می کند.در واقع نیروی بالا برنده ی کرکره فنرهای کوک شده می باشد.
اما در زمان پایین آمدن کرکره،موتور بیشترین نیرو را به محور وارد می کند.در زمان پایین آمدن هم کرکره فنر ها هم کوک شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست